De Sportpleats - FAQ - Veelgestelde vragen
arrow_drop_up arrow_drop_down

Veelgestelde vragen

Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact op!

Meedoen aan lessen

Hoe werkt de wachtlijst?

Wanneer een activiteit vol zit dan kun je jezelf aanmelden voor de wachtlijst. Dit werkt als volgt.

1. Je meldt je aan voor de wachtlijst
2. Wanneer iemand zich voor de activiteit afmeldt, krijgt iedereen op de wachtlijst een email en een bericht in de app (mits de notificaties aan staan).
3. De eerstvolgende die zich aanmeldt krijgt de plek in de les of special.

Bij hoeveel deelnemers gaat een activiteit door?

Een les gaat door wanneer er minimaal 2 aanmeldingen zijn een uur voordat de les gepland staat. Zijn er niet genoeg aanmeldingen, dan wordt de les automatisch geannuleerd. Bij specials of andere activiteiten geldt er een ander minimaal aantal.

Kan ik (nog) een proefles doen'?

Je kunt gratis een proefles aanvragen via onze site of via deze link: https://club.fitmanager.com/club/booktrial/794
Wil je nog een les proberen? Geen probleem, stuur dan een mail naar info@sportpleats.nl. Vermeld in jouw mail welke les en wanneer je desbetreffende les wilt gaan doen.

Hoe kan ik me voor een les aanmelden?

Dit kan via FitManager. Bij het aanvragen van een proefles is automatisch een account voor je aangemaakt. Zoek de mail van FitManager op om jouw account te activeren. Je kunt inloggen via https://club.fitmanager.com of de app voor iPhone of Android downloaden.
Vervolgens kun je jezelf aanmelden via de kalender. Klik op een activiteit en klik vervolgens op ‘Registreren’ om je aan te melden.

Is aanmelden verplicht?

Ja het is verplicht om je vooraf aan te melden. Doe je dit niet, dan heb je geen garantie op een plek tijdens de les.

Wat is FitManager?

Fitmanager is software, wij gebruiken dit voor ledenadministratie, planning en betalingen.

Hoe moet ik mijn FitManager account activeren?

1. Open de mail en klik op de link om je account te activeren.
2. Kies een wachtwoord en ga verder met de volgende stappen.
3. Controleer je gegevens en vul deze zo volledig mogelijk aan. Voeg ook een profielfoto toe.
4. Klik op je naam en ga in het menu naar ‘Account Instellingen’
5. Controleer jouw gegevens en vul zo volledig mogelijk alle gegevens aan
6. (Optioneel) Upload een foto van je computer of telefoon en voeg hem toe als profielfoto.
7. Controleer de 'email instellingen voor jouw email notificaties.

Wat is de FitManager app?

Naast de website kun je ook de Fitmanager app downloaden. Je kan via de app eenvoudig jouw planning beheren, abonnementen bekijken en kopen, notificaties ontvangen en meer.

1. Zoek en installeer de Fitmanager app vanuit de App of Play store.
2. Log in met je Fitmanager account.
3. Indien je nog geen foto hebt toegevoegd kan je dat nu doen bij jouw profiel.

                                   

Algemeen

Hoe kan ik een nieuwe strippenkaart of abonnement kopen?

1. Log in met jouw account bij FitManager.
2. Ga in het menu naar ‘Shop’
3. Kies het abonnement of de strippenkaart die je wilt aanschaffen en klik op ‘kopen’
4. Vul de verplichte velden in, kies de gewenste startdatum en ga door met betalen.

Hoe kan ik mijn abonnement stoppen?

Stuur een mail naar info@sportpleats.nl en jouw abonnement wordt beëindigd. Opzeggen kan iedere maand en gaat de eerstvolgende maand in. Geef bij voorkeur jouw opzegging voor 25e door, dan weten we zeker dat we tijdig de incasso tegen kunnen houden.

Hoe kan ik mijn bedrijfsfitness abonnement beëindigen?

Bedrijfsfitness kun je helaas niet via ons opzeggen, dit gaat via deze link: https://www.bedrijfsfitnessnederland.nl/werknemer/klantenservice/abonnement-aanpassen

Hoe werkt het pauzeren van mijn abonnement?

Je kunt jouw abonnement pauzeren als je een tijdje niet mee kunt doen vanwege een blessure, vakantie etc. Stuur een mail naar info@sportpleats.nl om de pauzering te regelen. Let op! Geef de pauzering de maand voordat deze in moet gaan door i.v.m. het bijwerken van de incasso. Achteraf pauzeren is niet mogelijk.

Is er les tijdens de vakantie en feestdagen?

Tijdens de zomervakantie passen we ons rooster een beetje aan. Op nationale feestdagen is er geen les. Via onze nieuwsbrief of facebook informeren wij onze leden hierover. Het lesrooster in de FitManager app of die op de site is altijd actueel, check die dus als je het niet zeker weet.

                               
Onze website bevat cookies